Pogoda nie sprzyja blogowaniu

IMG_20151206_135924

Za oknem szaro, buro i ponuro. Nie chce mi się wychodzić z domu, a spędzenie na dworze choćby pięciu minut wprawia mnie w palpitację serca. Choć kocham święta i ten czas przygotowań to i tak marzę już o wiośnie.

Wczoraj wybraliśmy się z moim mężem na giełdę kwiatową po naszą pierwszą wspólną choinkę. Udało się wybrać idealną.Dokupiłam też kilka bombek. Nie było się bez zakupów ozdób świątecznych, które pięknie udekorują mój dom w tym magicznym czasie. Miałam je dzisiaj pokazać na blogu. Niestety pogoda nie sprzyja blogowaniu.

Moje zdjęcia wychodzą bardzo ciemne. Lampa błyskowa jeszcze bardziej pogarsza jakość zdjęć. Żałuję, że wczoraj nie zrobiłam żadnych ujęć, bo świeciło słoneczko. Może macie jakieś sprawdzone sposoby na poprawę jakości zdjęć bez konieczności kupa nowego aparatu ?

Skomentuj

