Miejsca na świecie, które warto zobaczyć

 

DSC_0182Do tej pory udało mi się odwiedzić trzy kraje. O ile Bułgaria w ogóle mnie nie urzekła, to Chorwacja i Grecja oczarowała. Dzisiaj pokażę Wam najciekawsze miejsca, które warto zobaczyć w tych krajach.

DSC_0029

Wyspa Kos.

Grecja ma mnóstwo wysepek. Ja w tym roku byłam na małej wyspie Kos. Z balkonu podziwiałam góry i morze. Widoki zapierały dech.

 

DSC_0137

Wyspa Nissyross.

Warto odwiedzić dla samych widoków. Wulkan z bliska robi dużo większe wrażenie niż na zdjęciach.

IMG_0423.JPG

 

Chorwacja

Morze, góry i krystalicznie czysta woda.

IMG_0437

Wyspa Korcula

Kamienne miasteczko, wąskie uliczki i port ze statkami są godne polecenia.

Skomentuj

