Oryginalne dekoracje ścian

IMG_20151030_171946
Gołe ściany w moim mieszkaniu to była norma. Za to u moich rodziców zawsze na ścianie wisiał jakiś pejzaż i obraz przedstawiający Jana Pawła II.
Niestety zabrudzona ściana w pokoju skutecznie zmieniła mój światopogląd. Malowanie ścian nie wchodziło w rachubę, remont dopiero za rok, a tapety kompletnie mi się nie podobają.

Robiąc rekonesans w sieci znalazłam mnóstwo inspiracji, które na pewno wykorzystam podczas aranżacji salonu.
Moja plama na ścianie niestety była dosyć duża i znajdowała się w newralgicznym miejscu. Powieszenie obrazu nie wchodziło w rachubę, dlatego musiałam się zadowolić naklejkami ściennymi, które możecie zobaczyć powyżej.
A poniżej moje propozycje na aranżację ścian w mieszkaniu.
Napisy na ścianę :
0_0_productGfx_6ff80a9942d5192bbe636461363f21bc
Cena 39 zł, do kupienia Tutaj
Obrazy :
0a3acb1b97045199865e7c14cbcb3077
Cena 69 zł, można kupić Tutaj
Fototapety 3D :

Cena ok 105 zł, można kupić Tutaj

2 thoughts on “Oryginalne dekoracje ścian

  1. Na takie plamy świetnie sprawdza się także wąski pas fototapety z jakimś ciekawym wzorem 🙂 Zapraszamy do nas, chętnie pomożemy coś dobrać!

    Polubienie

Skomentuj

