Skąd nazwa Lawendowy zakątek ?

IMG_20140714_100520
Pora wyspowiadać się skąd nazwa lawendowy zakątek. A wytłumaczenie jest bardzo proste. Od dawna kocham wszystko to co lawendowe. Kocham zapach, kolor i motyw lawendy.
Mój pokój od kilku lat bez przerwy maluję na ten sam fioletowy kolor i czuję się w nim wspaniale. Remont mojej kuchni dopiero przede mną, ale ja już kupuję obrazki z motywem lawendowym.

Największą jednak radość sprawiły mi wakacje w Chorwacji. Tam wszystko jest lawendowe! Pamiątki, kosmetyki, odświeżacze.
Początkowo nazwa była inna. Nawiązująca do imion autorek.Jednak nie do końca odpowiadała nam i postanowiłyśmy wspólnie, że musi brzmieć polsko i przyjemnie. P długich przemyśleniach wymyśliłam Lawendowy zakątek. Nazwa kojarzy mi się z polem pełnym kwiatów lawendy, cudownie kojącym zapachem i oazą spokoju. Mam nadzieję, że na blogu poczujecie ten klimat i z radością będziecie wracać.

Skomentuj

