Jestę blogerę

DSC_0112
Blogi śledzę od bardzo dawna. Uwielbiam czytać nowe wpisy na moich ulubionych blogach. Zazdrościłam im trochę tego i marzyłam, żeby też mieć swoje miejsce w sieci. Od jakiegoś czasu moje koleżanki również prowadzą swoje strony internetowe. Jedna po to, by wyżyć się literacko, druga aby pozyskać nowych klientów. Od dawna mnie namawiały na stworzenie swojej własnej przestrzeni w internecie. Jednak brak pewności siebie nie pozwalał mi na to. Bałam się, że nikt nie będzie wchodzić na moją stronę i komentować, a jak już ktoś to przeczyta to zostawi negatywny komentarz. Na szczęście moja najlepsza przyjaciółka namówiła mnie na założenie wspólnie Lawendowego zakątka.

Dziękuję jej za to z całego serca. Wreszcie mogę pokazać ludziom to co robię. Blog stał się moją pasją. Cieszy mnie każde wejście na stronę, każdy komentarz i like. Kocham to co robię i mam nadzieję, że wytrwam jak najdłużej. Wiem, że daleko mi to blogerek, które tworzą profesjonalne strony. Moje zdjęcia są fatalne, a wpisy nieskładne, ale próbuję, uczę się i staram robić to jak najlepiej.
Jakiś czas temu przeczytałam na blogu komentarz jednej z dziewczyn : ,, Jak możesz się po tak krótkim czasie nazywać blogerką. Ja swoją stronę prowadzę od roku i nie odważyłabym się nazwać siebie blogerką .” A dlaczego nie? Czy nie zależy to od naszej pasji, zaangażowania w blogowanie, a nie od długości prowadzenia bloga ?
Jestem blogerką i jestem z tego dumna 🙂 Z całego serca dziękuję Wam za to,że jesteście, komentujecie i czytacie moje wypociny :))

Skomentuj

