Polak na wakacjach

DSC_0064

Naczytałam się i nasłuchałam wielu mitów na temat Polaków na wakacjach. Polacy to straszny naród, który zagranicą czuje się panem i władcą. Nosi skarpety do sandałów, upija się do nieprzytomności i je bez umiaru.
A jak jest naprawdę ?

Na zagranicznych wakacjach all inclusive zorganizowanych byłam już kilkakrotnie. Miałam przyjemność korzystać z ofert o różnym standardzie. Podczas ostatnich wakacji zatrzymaliśmy się w hotelu pięciogwiazdkowym, gdzie kładziono wysoki nacisk na obsługę. Do kolacji obowiązywał strój formalny, który wszyscy Polacy respektowali.
Ogromną radość sprawia mi kiedy leci polska piosenka i wszyscy Polacy zrywają się do wspólnego tańca.
Są mili, uśmiechnięci, pomocni. Przykre zdarzenie z rzeczywistością miałam kiedy wróciłam do kraju i wokół były same smutne te=warze. Zupełnie inne niż na wakacjach.
Panują opinie, że Polak na wakacjach tylko narzeka i szuka powodów do złożenie reklamacji w biurze podróży. Może mieliśmy szczęście trafić na dobrych i kulturalnych ludzi, ale z tym także nigdy nie było problemu.Wszyscy byli życzliwi i dobrze nastawieni.
Oczywiście na pewno zdarzają się wyjątki i są ludzie, którzy jadą na wakacje tylko po to,by narzekać. Tylko nie uważajmy swoich rodaków za najgorszych ludzi na świecie, bo tak nie jest. My naprawdę potrafimy się uśmiechać 🙂

Skomentuj

